Sider

mandag 19. januar 2009

Denne helgen har vært meget produktiv. Jeg og samboeren har kommet igang med oppussing av gangen (bilder kommer), jeg har bakt brød med den nye kenwood majoren min (veldig fornøyd), og jeg har ryddet og ordnet på kontoret.
Jeg er en samler. Jeg samler på alt som jeg ser nytten i , fra knapper til skoekser. Har en del skoesker liggende nå.... planen for dem er å kle dem og gjøre dem mer dekorativ og samtidig få litt mer lagring til ting og tang.

Jeg tok for meg denne i helgen:




Jeg har ikke kledd en eske før...så jeg var litt spent på hvordan dette skulle gå.

Jeg syntes egentlig det gikk greit, neste gang blir det bedre! :)

Jeg valgte en lyseblå farge og til slutt pyntet jeg med en lable og en gammelt postkort jeg har kjøpt i Stockholm i høst....

Slik ble resultatet:






Den ble nå bedre enn orginalen.. men øvelse gjør mester!

Jeg har fått award hos Fru Jensen. Tusen, tusen takk.
Jeg sendre den videre til alle jentene på blogglisten min!



Ønsker alle en god kveld!

8 kommentarer:

Ragnhild S sa...

Så fin esken din ble da! *Flinke deg* Ja det med mørke møbler er noe herk, vi har sofan igjen som er koksgrå og den irriterer jeg meg over daglig! Men synes liksom ikke jeg kan bytte en flunkende god sofa bare fordi jeg har ombestemt meg angående fargen.. får liksom være måte på! Så da får jeg tåle det! -Kan kjøpe hvite når ungene flytter ut jeg:)
Ha en fin kveld:)

Christine Louise sa...

Så utrolig fin esken din ble...Stor klem fra meg

Cameliadamen sa...

Go ide, den blei jo fin. Skjønne at du e produktiv;)

LYKKEBO sa...

Wow for en forandring! og så utrolig smart!! Jeg har en tendens til å ta vare på slike esker..Alltid greit¨å ha en eske på lur..hehe..Takk for tipset:)

Ragnhild S sa...

Den er finn.no-funn, så brukt, ja! Malt hvit og trekt om i voksduk! -Du kan se bilde av den i desemberfolderen min! Glemte å ta "før" bilde, men den var skikkelig stygg! Jeg betalte 700 for benken, men jeg hørte om noen som hadde vært på Fretex og funnet klin make til 250! Så her kan man virkelig gjøre kupp!
*Lykke til i jakten*

LillaLykke sa...

Takk for tipset :) Skal nok få det til på et vis, gir meg ikke så lett!
Og jøss tenk at en skoeske kunne bli så flott!!

Charlotte - FO² sa...

Så flink du er som baker brød da!!! Jeg også har kenwood major og er også kjempe fornøyd med min :)
Den skoesken ble kjempe fin. Det var en lur ide.
Ha en superduper fin helg.

Liv Elin sa...

Så flott eske - ten k at noe så kjedelig og "vanlig" kan bli så flott ! :)

Takk for hyggelig kommentar om soveromsprosjektet vårt ...TTT , men føler vi snart er ferdig ! :)

Ha en flott helg !