Sider

søndag 8. februar 2009

På shopping i Oslo

Denne uken har vært en hektisk uke, for å si det mildt. Lille prinsessa hr vært veldig syk og vært hjemme hele uken, men er nå blitt frisk. Jeg skulle at på til reise bort midt i uken, skulle på Oslo tur sammen med tanten min... så de som trådde til og var hjemme med lille M de dagene jeg skulle være borte det var mor og mamma! Tusen takk for det og

GRATULERER MED MORSDAGEN

Onsadag og torsdag inntok vi hovedstaden for shopping og kos. Men du så kaldt det var... iiiissss kaldt, vi holdt på å fryse i hjel! Takk og lov for de stooore sentrene som gjorde at vi kunne være inne. På onsdagen var det ikke så kaldt så da fikk vi trasket litt rundt hit og dit. Men det var litt vått og trist uansett. ...
Fant denne lekre jakken til lille M på Zara. Den var er så fin og har så flotte detaljer.
Er også veldig gald i den fargen.
Til meg selv fant jeg disse..

To par vår/sommer sko. Jeg falt pladask for de oransje, men det gjenstår jo å se om de blir brukt. De var jo en litt "sprek" farge så... De blir nok kanlltøff til sommeren...

panduro gikk jeg bananas og handlet for hundrevis av kroner. Har ikke bilde. Men det gikk i klistremerker, stacks med papir, stempel og border. Jeg har tatt opp en gammel hobby og begynt å scrappe og lage kort igjen.

Det er jo utklednings sesong og Lille M har fått Pippi dilla. Barnehagen skal ha utklednings dag og om en mnd tid er det vinterfest uke her i byen og da er det og så utkledning på barnas dag. Så Lille M har fått seg Pippi kostyme... Hun syntes det var fint, men den tilhørende nikkersen var hun ikke så begeistret for... også etterlyste hun Pippi hår. Jeg kjøpte ikke parykk for jeg trodde ikke hun ville ha den på, men her er det vel bare å dra ut å kjøpe...

"La piece de la recistans" var dette te serviset i tre som jeg fant på Steen og Strøm. Har vært ute etter ett slik til Lille M lenge og de har hatt det på sprell.no.. Men jeg har holdt ann å bestille siden det kostet 349 + porto på 70 kr...

Men på Steen og Strøm fant jeg det for 299 kr så jeg slo til!

Hun elsket det! Vi har hatt teselskap og spist kake flere gang om dagen i helgen. Alle bamsene har også fått smake av kaken og drukket te. Det er hva jeg kaller en suksess!

Alt i alt så hadde vi en kjempe hyggelig tur, men neste gang tar jeg med stor kofferten selv om det bare er borte to dager! (Tok selvsagt en liten en). Heldigvis hadde søskenbarnet mitt plass i hennes koffert så jeg fikk alt med meg hjem.

Takk for turen jenter!

6 kommentarer:

Memories sa...

Koselig med oslo tur:) Mye fint du hadde kjøpt. Likte spesielt godt det serviset i tre.

Ha en fin søndagskveld!

Sologbolig sa...

Deilig med bytur. Det lille serviset i tre var kjempesøtt, det var jakken også. Ja, på Panduro er det mye som frister, nesten "farlig" å gå inn der !! hehe! Ha ei fin uke.

home 4us sa...

Kjempefine ting du har kjøpt. Deilig med en sånn jentetur i ny og ne.

Klem:)

Daisys home sa...

Mye fint du har shoppet!Har ei utfordring til deg,så ta en titt på bloggen min.Beklager at ikke linkadressen din ble riktig i det innlegget.Men sånn er det når en ikke er helt god i pcbruken!

Torilpia sa...

Så mye lekkert du har fått tak i - er kjempelett å bruke penger i Oslo gitt .. :o)
Pandurobutikken på Carl Johan er den beste jeg har besøkt tror jeg .. det at den var lang og smal gjorde at man lettere fikk oversikt når man gikk fra den ene enden til den andre .. og kurven ble tyngre og tyngre .. :o)

Bra lillejenta er frisk igjen nå :o)

Ha en flott tirsdagskveld .. klem!

Ninas Drops sa...

SÅ koselig med en slik tur til hovedstaden..
Synes du har shoppet deg fine skor...spesielt de oransje likte jeg godt...

Skal en tur til Oslo til uka så da skal jeg nok innom Panduro jeg også...

Ja det tesettet er jo så fint...Har kjøpt deg til lille pastill, men hun begynner nok å bli for stor for det ...men jeg kan betrakte det inne på hennes rom..koselig...
Ha en fin kveld.
Drops