Sider

fredag 18. september 2009

Home is where…..

Da var det endelig helg igjen, og frk Bjørkely har vært på shopping.  Jeg skulle ikke ha noe spesielt, skulle bare kikke litt… Men slik ble det altså ikke. ( som vanlig)

September 2009 049

Kom over dette skiltet… og det måtte selvsagt bli med hjem! Jeg har en svakhet for skilt… dette blir det fjerde i min lille samling. En av interiøsbutikkene i byen har hatt en makeover, og fått inn masse flotte nyheter. Må nok gå innom der igjen snart….

September 2009 050

Home is where your story begins!

Har plasert skiltet i gangen. Det var en flott fargeklatt i den ellers så nøytrale gangen.

Minner på om min GIVE AWAY. Se innlegget under.  Jeg flytter trekningen til mandag neste uke, så det er ikke for sent å ta et lodd eller to!

Bjørkely

4 kommentarer:

Størhuset sa...

Det skiltet var jo kjempefint, har noen skilt jeg også, er jo så mange fine! God helg!

Therese fra huset med de rare i sa...

NYdelig skilt!!!! Det kunne jeg godt tenkt meg!! :P Ønskelista begynner bli laaang nå;)

Janne sa...

Å, for et koselig skilt!
Og lampa di som står ved siden av var nydelig...:)
Klem, Janne

home 4us sa...

Hei,hei
Nææ trur ikke det..