Sider

torsdag 15. oktober 2009

Stol-kupp!

I sommer gjorde jeg en stor jobb og malte kjøkkenbordet vårt hvitt. Fikk jo en del hjelp fra min kjære også når sant skal sies.  Til nytt bord trenger man nye stoler. Jeg kjøpte mine i en 4 pk fra Europris i sommer for litt under 1000 lappen.  De gamle stolene ble da nedgradert til ekstrastoler…. men de var jo trehvite…. Jeg skulle kanksje kjøpt flere av de samme stolene??? Men det ble aldri gjor….

Men så for noen dager sidne kom jeg inn på Europris og da hadde de priset stolene mine helt ned til 50 kr pr stk!!

Oktober 2009 006

Så nå har jeg 8 like, flotte stoler til hverdag og fest! Jeg er kjempefornøyd og gleder meg til å dekke langbord! :)

I helgen går turen til Vestreålen, hvor jeg skal på loppis og i 60 års dag! Gjett hva jeg gleder meg mest til!? ;)

 

Bjørkely

 

9 kommentarer:

Jorid + NOE Blog sa...

Hei!
Så herlige stoler :-D

Jeg har termin 11. januar! :-) Går vannvittig fort nå ..

Klem J

Idun // Breidablikk sa...

så lekre stoler!! Trenger ikke bruke millioner av kroner for å ha god stil/fine stoler ;)

Ha en fin kveld!
Klem fra Idun :)

Ninas Drops sa...

60 års laget...hihi...
(tenker det er loppis som trekker...)
hihi.
God helg.

Janne sa...

Fine stoler til en FIN-FIN pris!
Kos deg på loppis i helgen, og ta med deg julebladet og smugles i 60-års dagen...;)
Klem, Janne

Christine Louise sa...

Så flotte stoler :) Enkle og lekre.
Jeg bruker de herlige strømpene nå. Så gode og varme :)
Sjokoladen ble spist i går kveld ;)

Kos deg masse på loppis :)

Klem fra meg..

Verandasol sa...

Wow det var jo virkelig et kupp da! Veldig fine stoler :)

GOD HELG!

LYKKEBO sa...

Knall flotte stoler!!
Og håper du viser bilder når bordet dekkes en dag;)

God tur-kos deg:)
Klem

IfraLahell sa...

For et kupp ;) De er ikke helt ulike stolene vi har her hjemme. Jeg kjøpte våre brukt på finn for ikke mange kronene. Nå skal de snart lakkeres hvite! Uglen du så på bildet inne hos meg er laget av søte Kristine fra UrbanRetro. Hun syr på bestilling!

Ha en strålende søndags kveld;)

-Kamilla- sa...

Tusen takk for hilsen inne hos meg, jeg er gla for å ha en så omtenksom bloggvenninne som deg!

Jeg har vel brent lyset i begge ender og styrt for mye, da blir jeg utbrent og møter veggen. Vet at det er sånn, men jeg stopper ikke før det er for sent...

Og når jeg har det slik så er alt galt! Hjemmet mitt er ikke fint nokk, jeg føler meg mislykket og jeg føler at jeg ikke kan noe som helst. Selv om jeg vet at hjemmet mitt er fint, at jeg kan og får til en masse.

Når jeg har det slik er det flott å ha venninner som deg! Som stikker innom og prøver å få opp humøret mitt :0)
*Klem*
-Kamilla-