Sider

søndag 29. november 2009

Så tenner vi et lys i kveld...

Hei hei alle sammen!
Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede

God første søndag i advent! Tenke at vi er her  allerede. Tiden flyr avgårde, og om ikke lenge er det faktisk juleferie og jul! Det første lyset er nå tent, adventskalenderen er kommet på veggen, og kanksje kommer det pakker på den om noen dager?? Ja, hvem vet...



I morges ordnet jeg og lille M adventsstaken vår. Vi hadde planlagt å bruke kongler så de er plukket for noen dager siden og har ligget å tørket inne. Tall er fra kremmerhuset, fatet er fra Jernia. Det var egentlig ikke til salgs fikk jeg vite da jeg kom til kassen og skulle betale det, siden det var noe de på jernia bruke til egen utstillinger, men jeg spurte meget fint om jeg ikke kunne få kjøpe det.. og det fikk jeg.



Min lille flinke pie ville pynte sammen med mamma og var i smykkeskuffen å hentet glassperlesmykket sitt og ville pynte med det.. så det strakte vi rundt fatet. Synes det ble fint jeg!



Eller så merkes det at min lille pike ikke er så liten lenger. Hun følger med og venter spent på nissen allerede. Hun har laget julepynt og har hjelpt meg å pynte til jul. Noe av pynten er blitt bortført fra stuen og hun har satt det inn på sitt eget rom. Så jeg tror nok at julen i år ikke blir som noen annen vi har hatt...
 og jeg gleder meg!

Klem fra
Bjørkely

10 kommentarer:

Huset på terrassen sa...

OJ så fin header du har fått deg ! Fine farger og ren i designen! Koselig adventsstake:) Min kommer senere idag, løpt etter 2 viltre unger med syk mann så hatt litt lite adventskoz :( Men men, det kommer :) Ha en fin søndagskveld! Klem Linda

ninabakke sa...

Kjempe fin! :D

God søndag

Jannes lille sted sa...

Så flott adventstake du har! Kjempekoselig, også så godt med litt hjelp til dekoren :)

Ønsker deg en super adventstid
Klem Janne Merethe

-Kamilla- sa...

Nydelig header!! Hvordan får du til å ha tre bilder?? Kjempe stilig!!
Koselig når barna vil være med, mine er ikke så små lengre så de vasker og pynter ilag med meg (de er 10 og 12 år) Det er kjempe kos å pusle sånn ilag :0)Vi snakker om jul og gaver, spiller julemusikk og koser oss. Du har masse glede å se frem til :0) *Adventsklem*
-Kamilla-

Anette Willemine sa...

Hei!! Første gang jeg er inne på bloggen din. Den er nydelig! Mange flott ideer, og skjønne bilder. Julegaveetikettene dine er bare herlige, og jeg lurer på hvor du har fått tak i det stempelet?

Deg må jeg følge og legger deg også til min bloggroll. Velkommen til meg også!
NB! Den headeren din likte jeg også veldig godt. Der at det var en til som lurte på hvordan du lager den. Vil du dele?
Ha en deilig dag!
Klem fra Anette Willemine

Idun // Breidablikk sa...

Så fin header du har fått deg! :)
Koselig med ei jente som vil hjelpe til å pynte og som gleder seg til jul da! Det er noe helt eget med julen når man har fått barn...

Ha en kjempefin uke! *klem idun*

Janne sa...

Tittei:)
Så koselig å komme inn på bloggen din nå, med den fine jule-headeren! Hvordan har du fått til det da?
Den røde koppen er forresten kjøpt på Åhlens, til bare 49 kroner. Skal ikke du til Oslo snart da? ;) Løp og kjøp!
Klem, Janne

Therese fra huset med de rare i sa...

for en nydelig advenstake:)

Ha en flott adventstid!!

Moia sa...

Så fin adventstemning det var inne på bloggen din. God adventstid, klemz fra Moia.

LYKKEBO sa...

Den var fiiiin!Så koselig og julete med litt kongler rundt..
Beklager litt sent svar, men hvis det ikke er for sent..så er det en tekstil pen/tusj jeg brukte til tallene..

Klem