Sider

tirsdag 18. mai 2010

Ballerinatøfler/ Mary Janes

Har heklet Lille M disse "Mary Janes"- tøflene.  Det var gjort på en kveldsstund. Å gjett om hun ble glad!
Det eneste hun hadde å utsette på var selvsagt fargen. " Æ ville jo ha rosa!"


Har funnet masse flotte hekleoppskrifter på nettet, og jeg har noen fler prosjekter på gang. Oppskriften til disse fant jeg her.  Jeg har bare gjort oppskriften litt minder, slik at de skulle passe til Lille M.

Gårsdagen var en suksess. Vi hadde en strålende 17 mai. Fint vær, god mat og en flott bunadskledd jente som syntes det var stas å gå i tog.

Hilsen fra
Bjørkely

7 kommentarer:

HildeS/Frøken Fryd sa...

Neimen,
ååå så søte desse var:)
Eg likte godt fargen, men skjønar at vesla ville ha rosa!!!

Elis@beth sa...

Så utrolig fine-slike vil jeg også ha til jentene mine ♥

Ser du også bor i nord-artig!
Legger meg til som følger!

Klem!

Audhild sa...

Så fine tøfler!! Roooosa er vel ei viktig farge for alle småfrøkener ja!

Likte veldig godt det bildet ditt av treet lengre ned på bloggen:) kreativt!

Tiblemor sa...

Så fin de ble, du er blitt en sann kløpper med heklenåla,æ e` så stolt av dæ.Klem fra ho Tiblemor.

Jannes lille sted sa...

Så fine! Og fargen var kjempefin!

Ha en flott dag
Klem janne Merethe

Anonym sa...

Kan du legge ut oppskriften på disse? Hvor mange masker osv?

Anonym sa...

whoah this weblog is magnificent i really like studying your
articles. Keep up the great work! You understand, lots of people are searching around for this information, you
could help them greatly.

My web site: online classes for phlebotomy (ptm.uthm.edu.My)