Sider

søndag 7. november 2010

Julehjerte ♥

I går var jeg på julemesse sammen med en venninne. Det var utrolig mye fint håndarbeid. Luer, pannebånd, bilder, nisser, hjerter, pledd,   sitteunderlag, gomme og geitost. Med andre ord litt for en hver smak. Det var morsomt å se andre i nærmiljøet som også driver på å produserer diverse.
Men jeg kom ikke hjem med annet enn et linhjerte med broderi på, hodet fult av inspirasjon og magen full av kaker og vårruller.
(våruller er vel ikke en typisk ting å selge på  en julemesse... men godt var det! )


Bjørkely har fått 100 følgere!
 Det er jo utrolig morsomt at folk liker bloggen min og
takk til dere som er innom å kikker uansett om dere er
gamle eller nye lesere!

Hilsen
Isabelle

PS: Vil også gratulere verdens beste tante med dagen
i dag! Hipp, hipp, hurra!

3 kommentarer:

Moccashusblogg sa...

Får et fint julehjerte du fikk kjøpt da, eg skal på messe til helga og eg gleder meg masse =) Tak for koselig kommentar =) Klem fra monica

Janne sa...

Det var et søtt hjerte:)
Julemesser er så koselige, alltid morsomt å se. Og så gir det sånn julestemning!
Takk for fin kommentar på syinga, artig å høre. Blir et par nye strømper, og så noe annet jeg har i tankene. Får bare se om jeg får det til først;)

Klem

PS: Grattis med 100 følgere! Imponerende, men ikke overraskende:)

-Kamilla- sa...

Det er så koslig med slike julemesser, jeg blir også full av inspirasjon og ideer :0) Ja, også kaker da ;0) Men i år har jeg ikke vært på noen :0( Men håper det blir!! Nydelig hjerte :0)
Kos deg, nå skal jeg hive meg over symaskina og sy julepynt.
*Klem*
-Kamilla-