Sider

fredag 25. februar 2011

Musikal

I disse dager har jeg og min kjære vært sammen i 10 år, og det skal
vi ferie med en langhelg i London. Vi reiser alle tre om noen uker

Alle som kjenner meg vet at jeg er  mad about London. Jeg er også mad about musicals, og jeg har nå endelig greid å bestemme meg for  hvilken vi skal se denne gangen. For samboeren var det akkurat det sammen hvilken det var, bare det ikke var Mamma Mia!
Sist jeg var alene så jeg Les Miserables,  denne ganger blir det altså Lion King!


'

  Det skal visst være fantastisk flotte kostymer og sceneshow


Jeg har ikke sett annet en klipp på youtube og jeg hører fra andre som har vært der at den er magisk! Jeg og Lille M elsker sangene, karakterene og ikke minst historien fra filmen.
Vi gleder oss skikkelig, og nå er altså billettene i boks ( og jeg er 1700 kr fattigere)
Men jeg tror det blir verdt det!

Kanskje noen av dere lesere har sett den?
I så fall hva syntes dere?




Nå er det litt avslapping før vi skal på skøytebanen!
GOD HELG!

Isabelle

7 kommentarer:

AbluMoo sa...

Langhelg i London for å feire jubileum er stas! Gratulerer!

Jeg har vært og sett Lion King i London, og det var kjempebra, så det er bare å glede seg. :)

camah sa...

Det er min store drøm omtrent å reise til London og se en Musikal. Det hadde hvert en opplevelse! Dere må ha gratulerer så masse med 10 år og kose dere stoooort!!

Fro (Idyll på landet...) sa...

Hei!
Så koselig blogg du har! Dette teateret hørtes spennende ut!

Klem

Veien til frihet sa...

Så herlig med langhelg, dere kommer til å kose dere så masse :) Har ikke hørt noe om det stykket men jeg er sikker på at det blir en opplevelse man ikke glemmer :)

God helg klem fra meg til deg

Lisbeth sa...

Hei, vi har sett denne ifjor og det er en fantastisk forestilling. Så bra at vi faktisk skal se den igjen om 2 uker:):). Jeg elsker også London og denne gangen har jeg inngått en deal med at mann og barn skal ha en dag sammen mens mor i huset skal ha en heldags "husmorferie" med shopping - HELT ALENE!! God tur!

Anonym sa...

Så Lion King i New York og det er en nydelig musikal. Elsker musikaler og Lion King deler andreplassen med Phantom of the Opera. Øverst og alene troner Wicked, en helt fantastisk musikal! Så hvis du ikke har sett den anbefaler jeg den neste gang :)

Villblomsten sa...

God tur :-)
og
Så fin bukse du har sydd :-)