Sider

fredag 4. februar 2011

Vi her i huset befinner vi oss plutselig midt oppi en aldri så liten oppussing. Det hele startet med denne nydelige tapeten (som jeg kom over sist helg) Den måtte jeg bare ha! Men hvor??


Vi bestemte oss for å pusse opp "soverom-gangen" og ha en vegg med denne tapeten. Nå er vi i full sving med å sparkle og male både lister og tak. Nytt gulv skal også legges. Tapeten skal opp på en vegg i enden av gangen.
 Åhh.. jeg gleder meg så til å se den på veggen!


God helg til dere alle!
Tilbake til malingen
Klem fra meg!

9 kommentarer:

frk.B sa...

Så fin tapet!
Håper å få se resultatet :)

God helg!

(eddas) sa...

Dette blir veldig flott...ser du etterlyser oppheng til tallerker...det får du på Jernia...
ha en kos kveld
klemklem

Katrine sa...

Åh for en lekker tapet! Elsker grått for tiden :o) Lykke til med oppussing!

Anonym sa...

En nydelig tapet!! Gleder meg til å se det ferdige resultatet!
Klem fra IGi

Fru M sa...

nydelig tapet da! er den litt grå eller beige i fargen?
Mvh Å

Anonym sa...

Tapeten kommer til å bli kjempefin. vi har brukt samme tapeten på stua i 2. etg. hos oss. Liker den kjempegodt:)

Håper du legger bilder av ditt resultat:)

Piulfen sa...

Nydelig tapet og så gøy med oppussing. Lykke til!

-Kamilla- sa...

Så gøy som det er med slike "må ha" ting :0) Dette må da være en skikkelig Bjørkely tapet!! Gleder meg til å se før og etter bilder :0) Kos dere så masse med oppusingen.
*Klem*
-Kamilla-

Daisys home sa...

Tapeten ser flott ut og det blir spennende å se når den er kommet på plass.
Klem sissel