Sider

torsdag 9. juni 2011

" Sommer, sommer lyder sangen ute over land. Vi har lengtet etter deilig vær"

For en nyyydelig dag. Solen skinner og gradestokken krøp helt opp til 29 grader.
Varmere sommerdag enn i dag er det lenge siden vi har hatt. Deilig!

Jeg var innom Kid og dette hjertet måtte blir med hjem!
En liten presang til meg selv for å ferie at jeg er halveis i svangerskapet nå :)



Det er bare 8 dager jobb igjen, så er det sommerferie. Da tror jeg at jeg skal ha meg en IKEA tur. Da må vi ta bilen fatt og kjøre 50 mil til Haparanda på finske-grensen, noe som vi gledelig gjør for å få handlet det vi skal. I fjor var det denne Hemnes kommoden med speil som fikk bli med hjem. I år blir det vel mest baby og barne ting. :)

Ønsker alle sammen en god kveld
og en god helg!

Klem fra
Isabelle

2 kommentarer:

-Kamilla- sa...

Nydelig hjerte, flott måte å feire et halvgått svangerskap på :0) For en herlig dag det har vært!! Jeg har nytt sommervarmen til fulle :0)
Er *misunnelig* på Haparanda turen din!! Skulle gjerne vært en tur der jeg også ;0)
*Klem*
-Kamilla-

Maris Gyngestol sa...

Så skjønt hjerte! Og gratulerer med halvveis i svangerskapet! Jeg er snart i uke 29, og synes nesten jeg begynner å få dårlig tid.. Tida går nesten FOR fort.. ;p mye som må ordnes! Kos med IKEA-tur da! Det er nok kjekt når det kommer en ny baby i hus! Masse lykke til!

Ha et strålende svangerskap videre!
-Mari