Sider

torsdag 21. juli 2011

Lite "veggord" i ramme

Endelig hjemme igjen etter 8 dager i på camping i Sverige. Litt solbrent og litt sliten, var det godt å komme hjem til kjente omgivelser.

Jeg har så lyst på et veggord i stua, men det er så mye flott å velge i at jeg greier ikke bestemme meg. Jeg har printet ut noen av de jeg har funnet, for å se litt bedre på dem.



Det ene arket  fant veien til en liten ramme jeg hadde liggende og står nå på hyllen i stuen. Jeg synes det ble så fint at jeg lagde slike rammer og ga i sommergave til barnehagedamene også. Glemte selvsagt å ta bilde av det innpakkete resultatet, hvor jeg fikk bruke min selvlagede småkort.
 (Se DIY innlegget her)

Nå ska vi slappe av( og vaske klær) noen dager før vi drar videre til Vesterålen for å besøke svigersen.

Klem fra 
Isabelle

2 kommentarer:

Mamsens hus sa...

Så smart å printe ut og sette det i ramme. :)
Fint ble det.

-Kamilla- sa...

Fint! Kos dere i Vesterålen :0)
*Sommer-klem*
-Kamilla-