Sider

torsdag 11. august 2011

Baby Blue

Jeg har vært en lat blogger i det siste. Eller rettere sagt så har jeg vært ei lat dame i det siste. Men nå har jeg tatt heklekroken fatt igjen og begynt på et bestemorrute-vognteppe til lille gutten i magen!

Jepp, det viser seg at vi får en gutt denne gang.

Om noen månder har vi en av hver. Det blir spennende... og litt skummelt! Får jeg til å være en guttemamma etter 6 år med rosa prinsesser, sommerfugler og ballerinaer?



Så nå er det blått som gjelder!
Jeg har også heklet en ny aperangle etter oppskrift fra Kaptein Biff.
Jeg liker egentlig ikke å hekle slike småting, men denne måtte jeg bare lage til lille-gutten!
Jeg har heklet havlparten  av rutene  til vognteppet og har ca. 20 igjen *puh*
Håper jeg har tålmodighet til å gjøre det ferdig ;)

Nå.. en real bloggerunde!

Klem fra
Isabelle

4 kommentarer:

Janne sa...

Åh, så fint det blir! Også en gutt da, gitt! Jeg har nå vært guttemamma i 5 år, og det er fint det altså! Tipper ikke det er store forskjellen, så det takler du fint;)

Klem

Anonym sa...

Så spennende med en liten gutt! Nydelig rangle og teppet kommer til å bli kjempe fint!
Klem

AlottesVerden sa...

Så artig med en gutt da:)...
De ranglene er jo så fine...gleder meg til å se sluttresultatet på dette herlig gutteteppet:)

Ha en fin helg
Ann-Charlotte

Veronika sa...

Så koselig med en av hver, blir nok stas for storesøster å få en liten bror:)Og du klarer det nok godt skal du se, bare vær obs på at rosa negler og prinsessekjoler kan forekomme om du snur ryggen til;) Gleder meg til å se teppet ferdig, flotte farger du har valgt.