Sider

onsdag 24. august 2011

Brudebilde

Jeg har lenge hatt et gammelt brudebildet av besteforeldrene mine liggende. Planen har hele tiden vært å få bildet opp på veggen, men det gamle bildet måtte komme til sin rett og jeg har ikke funnet den perfekte rammen enda!



Så kom jeg til å tenke på en av mine loppisrammer, som har greit å redde seg unna sparyflasken lenge nå. Den ble perfekt! Hadde helt glemt den av. En flott, gammel ramme!
Jeg har brukt mønsterpapir som bakgrunn siden bildet er noe mindre enn rammen.


Jeg ble kjempe fornøyd med resultatet. Nå pryder mine flotte besteforeldre
kommoden i gangen.


Klem fra
Isabelle

5 kommentarer:

LYKKEBO sa...

Ååå så fint det ble! Utrolig flott med den mønstrete papiret. Gøy å ha slike bilder og enda bedre når det ser så bra ut;)

Klem

Sissel sa...

Det ble jo kjempefint og ja, det må nesten være en ramme verdig på et slikt fint bilde. Og veldig lurt med det papiret som bakgrunn, gjorde at bildet kom til sin rett.

Ha en fin kveld!

Karen sa...

Det er så flott med slike gamle bilder! Jeg har en hel vegg i gangen, viet til gamle bilder av slekten! Er så koselig...

Var veldig finfin den rammen din, tror jeg har noe lignende liggende i lopperammehaugen min et sted ;(

Ha en finfin dag :)

Bluggi buggi blogg sa...

Det er så koselig med gamle bilder. Det ble veldig fint med mønsterpapiret. En fin måte å gjøre det på når rammen er for stor. En god idè :)
Ha en fin dag
Klem,
Trude :)

Janne sa...

Kjempefint ble det! Nydelig ramme:)

Klem, Janne