Sider

mandag 29. august 2011

Venninnegave

Jeg har laget en liten gave til en god kollega av meg. Hun har tatt så godt vare på meg i vår da jeg var mye syk og i dårlig form. Nå er jeg sykemeldt resten av tiden før jeg skal ut i svangerskapspermisjon og blir ikke til å jobbe mer dette skoleåret. Derfor ville jeg  takke henne for støtten i vår med en liten oppmerksomhet...



Jeg elsker å lage små "cellofan-pakker". Veldig enkel å lage og morsom å gi bort.  Tema for denne var rosa- kose-pose.. så da ble det rosa dusjgele, rosa sjokolade, rosa te og polkagriser
 ( og med hjemmelaget rosa kort til).
Hun ble strålende fornøyd!

Svangerskapskontrollen i dag gikk bra og det er nå bare 8-9 uker til lillegutten kommer!

Klem fra
Isabelle

1 kommentar:

Karen sa...

Åååh, spennende!!!
Til tross for at jeg minnes hvor deprimert jeg var når jeg var sykemeldt pga. graviditet, så misunner jeg deg faktisk :) Hehe. Jeg trodde folk var fulstendig GAL når de sa at jeg kom til å savne ditt og datt, men jeg ser det jo nå :)

Det var en utrolig nydelig pakke du hadde laget, Så morro å få slike...
Du må ta vare på deg selv og lille babyen i magen, og kose deg med redebygging :)

*klemmer*