Sider

lørdag 24. september 2011

Vognteppe

Jeg er endelig blitt ferdig med det heklete vognteppe. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg begynner på slike prosjekter fordi jeg går så fort lei av å hekle ruter på ruter på ruter... men (puh) nå er jeg ferdig!

Jeg er glad jeg holdt ut og gjorde det ferdig fodir jeg ble veldig fornøyd med det.
Nå ligger det klart i vuggen. Det må det nok ligge å vente i ca. 4 uker til før det skal i bruk :)



Jeg har heklet det i Sandnes mini duett. Garnet er en blanding av bomull og merinoull, og det er kjempe mykt og deilig. Et stort pluss er jo også at det kan vaskes i maskinen!

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene på Mummi kortet jeg scrappet i forrige innlegg.
Det var flott at dere likte det. Enklere scrapping går altså ikke ann!

Ønsker dere alle en god helg videre!

Klem fra
Isabelle

5 kommentarer:

Jatte sa...

Kjempefint teppe!♥

Ha en nydelig kveld,
Klem Jatte:)

Veien til frihet sa...

Så fin blåfarge, det var et nydelig pledd - så flink du er :)

God natt og sov godt
Klem klem

Christine C sa...

Nydelig teppe :-) Jammen er du flink! Herlig mummikort under her også. Ha en finfin søndag!

Anonym sa...

Så nydelig teppe!
Klem

-Kamilla- sa...

Så flink du er!! Innser nå at jeg må lete frem heklingen igjen, er liksom en sånn høst syssel for meg :0)Ikke lenge igjen til babyen kommer, kos deg masse fremover!!
*Klem*
-Kamilla-