Sider

tirsdag 4. oktober 2011

Babyrommet

Jeg er nå kommet så langt i graviditeten at jeg vil bygge rede. :) Huff, alt som skal være på plass før den lille kommer! Jeg har vasket nyfødt klærne etter Lille M og de ligger nå med tellekant i kommoden. Har selvsagt kjøpt en del nytt også.... greide ikke motstå. Her er de første bildene fra babyrommet/stellerommet. Det er ikke klart enda, men det kommer seg!

Vimpelen har jeg sydd selv av diverse stoffer jeg hadde liggende. Ble ferdig med den i går, og
denne har ingen skjønnhetsfeil! Den ble perfekt! :)



Kurvene skal fylles med produkter, bleier, vaskekluter o.l. Jeg skal også henge opp hyller på
veggen og kanskje noen bilder. Men jeg har ikke funnet det rette enda, så da må det bare vente!
Jeg mangler også stellematte.



Klær er vasket og ligger klar til bruk. Til og med "hjem fra sykehuset" antrekket er klart!


Denne karen fant jeg i en 70% kurv på Kid for noen uker siden.
Fikk han for den nette summen av 21 kr! Pleddet har jeg heklet selv.

Har noen innkjøp igjen som jeg gjerne vil ha unnagjort i en fei!

Klem fra

Isabelle

9 kommentarer:

Trådsnella sa...

Redebygging er så koseligt og det er godt å ha orden på alt før babyen kommer! Nydelig rede du har "bygget" hvertfall :) Lykke til

Silje

Karen sa...

Åååh, for et herlig innlegg! Det får meg til å mimre nøyaktik ett år tilbake i tid, når jeg nettopp hadde gått ut i permisjon, og redebygget for harde livet :) Og nå er engelen snart et år!!!! *Sukk* Tiden flyr...

Veldig fin stellekrok, likte stellebordet, enkelt og praktisk, med alt lett tilgjengelig. Og den perfekte vimpelen var kjempefin :)

Ha en finfin dag i redet...

Laila Lykketroll sa...

Så gjennomført og koselig rom, rene farger og bare koselig :)
Synes elefanten var virkelig en søtnos også :)

Anita sa...

Å så koselig! Der får bebisen det fint:) Eg og har så lyst å lage til et barnerom, men eg har ikkje nok rom i mi lille leilighet! Gleder meg til det kommer flere bilder :) :)

Anonym sa...

Så nydelig babyrom!
Klem

Janne sa...

Hehe, kjenner meg igjen med den redebygginga;)
Så fint det blir, og nydelig vimpel! Kjenner nesten jeg blir litt misunnelig for det du har i vente, det er så spennende!!! Kos deg med redebygginga:)

Klem, Janne

Anne sa...

Sååå koselig du har gjort det til den lille sin ankomst! :) Du har en fantastisk tid i vente :) Nå er det vel bare noen få uker igjen? Så egentlig kan vel det skje når som helst ;) Spennende :)

Klem Anne ♥

mali-mo sa...

Så koselig å lese, og en fin plass du har laget til for lillegutten ;) Ønsker deg fine dager nå i innspurten ;)

Fru Andersen sa...

Så spennende!

Kjempefin vimpelrekke, likte så godt fargekombinasjonen.

God helg!