Sider

tirsdag 22. november 2011

Snart Advent

Hei, Hei!
Det har vært stilt fra meg en stund nå og det er fordi jeg er fult opptatt med en liten kar på nå 4 uker!
Tiden flyr og jeg må si at man har virkelig hendene fulle med en liten baby!

Det er snart advent og jeg har gjort klar adventlysene. Det blir en tro kopi av den jeg hadde i fjor. Jeg var så fornøyd med den  at jeg kjører den i reprise i år :)


Til helgen blir noe av julepynten å komme opp. Jeg gleder meg til å få opp adventstakene og stjernene, kransene og lyktene.  Jeg elsker adventtiden og bruker hele desember til å pynte til jul. Det er jeg vel ikke alene om??

Klem fra
Isabelle

8 kommentarer:

Anonym sa...

Es una hermosa corona de adviento. linda y jovial!!

Unknown sa...

Gratulerer med baby, så herlig ;))
Og for en herlig adventstake, likte godt soppene ♥

Klem Line

Fru M sa...

Hei
Kjempe søt. Herlig med sånne julesopper! Mvh Å

TSAR sa...

Nydelig adventsstake!
Ja det er nok å henge fingrene i med små i hus. Her er minstemann inne i sin 3. uke, så det blir ikke mye tid til pc eller pynting enda:o)

24 sa...

Nydelig adventsstake! Synes soppane var skikkelig søte! :)

Me har samme utfordring som NIB har dersom du vil bli med der også :)

Håper du har ein fin kveld!
Klem Helene

Janne sa...

Fin! Kopier fra året før er vel mer som tradisjon å regne, og det er jo det som er herlig med jula:)
Kos deg med den lille familien din, herlig tid, ikke sant?

Klem, Janne

Karen sa...

Så fin! Var kjempekoselig med de røde soppene :)

Ha en finfin kveld!

Anne sa...

Skjønner deg godt jeg...blir lenge mellom innleggene her også med en liten krabat i huset, i tillegg til en trassig toåring ;) Jeg har ikke laget adventsstake i år engang jeg! Din var kjempefin! Det er aldri feil med litt natur i juledekorasjonene :)

Nyt adventstiden og de lille :)
Klem Anne