Sider

torsdag 8. desember 2011

Morgenstemning

Morgenstemning på kjøkkenet.
I morges fikk jeg knipset noen bilder fra mitt julepyntete kjøkken. Det er ikke så enkelt å ta gode bilder nå  når det er mørketid her , og det er ikke alltid at lillebror
lar mamma ta bilder når det er litt lys ute.


Julegrisen fra Maileg har fått plass på benken


Julen her hos oss er ALLTID hvit og rød, uansett hva årets trenden er. Jeg har alltid elsket det svenske og har mange elementer på kjøkkenet fra "svensk jul": dalahester, trehjerter, tradisjonelle adventstaker og ikke minst slagbenk. Den feirer sin første advent her hos oss, og jeg elsker den!
Jeg har ønsket meg en slik i mange år og i fjor (i julegave) fikk jeg en hos mamma!





Klem fra
Isabelle

3 kommentarer:

Veien til frihet sa...

Så herlige bilder, her var det
julestemning :) Helt enig at den svenske julen er flott, den er så "hjemmelig" om du skjønner? :)

Ønsker deg en fin fin dag
klem klem

Jatte sa...

Kjempekoselig, skikkelig julestemning av disse bildene!:)

Ha en herlig desember dag,
Klem Jatte:)

Janne sa...

Så koselige bilder:)
Ser ut som dere nyter dagene!

Klem, Janne