Sider

onsdag 18. januar 2012

Lyseblå dager

Jeg storkoser meg hjemme med lillegutten! Dagene går bare til kosing og mer kosing med min lille. Tiden har gått fort og jeg synes både desember og nå snart  januar har gått forbi i et svusj. Lillegutten er snart 3 mnd og i slutten av månden skal vi ha dåp. Jeg er i full planlegging! Det er utrolig morsomt og sitte å søke på "dåpsting". Folk der ute er så kreative. Jeg har fått mange ideer og jeg håper jeg får satt noen ut i livet :)


Elefanthode fra Sprell som henger på stellerommet.
Snille tante som kjøpte til meg/oss i høst ;)


Vuggen som vi fikk da vi fikk storesøster. Nå malt hvit.
oldemor har heklet pynteteppe.  


Min lille solstråle!
Tenk at jeg får tilbringe dagene mine med verdens blideste gutt!

Klem fra
Isabelle

P.S: Husk give awayen hvor du kan vinne et emaljeskilt! Link her


4 kommentarer:

frk.B sa...

Hærligland, så utrolig skjønn gutt!!! Skjønner du koser deg:)

Min lille interiør og hverdags dagbok sa...

Wow,den vuggen var lekker ☺
Flotte bilder du deler ☺
-Beate-

Anonym sa...

Nydelig vugge!

Det elefanthodet er kult.
Sprell har mye fint!! :)

Heldig du er som har en oldemor
som har heklet så fint et
teppe... Nydelig sengetøy også!

Mange klemmer :)

Anonym sa...

Helige lille gutten...