Sider

torsdag 8. mars 2012

Pakke i posten

I går fikk jeg en pakke levert på døren! En tung, stor pakke. Spør om jeg ble nysgjerrig! Hadde jeg bestilt noe som jeg hadde glemt av?? Ja, tanken slo meg.
(jeg har jo nettopp oppdaget fordelene mednetthandel)
Nei, det var jo spillet som jeg vant på Foreldremanualen før jul.


Et blytungt spill, hele 3 kg med moro!
Det er visst årest familiespill og en kryssing av geni/fantasi/alias... jah.
 Det blir spennende å prøve det! :)
Er det noen som har spilt det?

Isabelle

4 kommentarer:

sa...

Ønsker deg en herlig torsdag ♥
Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
Klem Anette

MIN! hilsen Hege sa...

Så artig.. Spillet fins i flere varianter. Vi har det hjemme, og kos deg med det for det er veldig morsomt og fryktelig dyrt... Har barn på 10 og 12, og de henger med i svingene på spørsmål som selv ikke jeg kan svare på .

Ha en ellers super duper dag.

Veien til frihet sa...

Så morsomt å vinne, gratulerer med fin premie :)

Ønsker deg en fin fin kveld
klem klem

Pink lady sa...

Det ser ut som et kjempekjekt spill!
Kos dere med det! :)